Češi si letos poprvé užijí adventní kalendář od McDonald’s
1. prosinec 2020
Speciální nabídky a slevy jsou pro zákazníky připraveny na každý adventní den až do 24. prosince
Praha, 1. prosince 2020 - Společnost McDonald’s tento rok na českém trhu poprvé představuje adventní kalendář. Zákazníci si každý den mohou vychutnat jednu speciální akci, platnou v konkrétní den, a to od 1. do 24. prosince. Výhodné nabídky lze uplatnit pouze prostřednictvím vlastní mobilní aplikace, kampaň dostane podporu v online, printu i v dalších kanálech.
Speciální nabídka pro každý den adventu
„Adventní kalendáře jsou velmi oblíbené, a proto jsme se rozhodli, že letos v tomto duchu uděláme radost i našim zákazníkům. V naší mobilní aplikaci bude každý den až do 24. prosince připraven vždy jeden dárek v podobě našich nejoblíbenějších produktů či menu, které si zákazníci vychutnají za výhodné ceny,“ říká Martin Troup, marketingový ředitel McDonald’s ČR a SK. „Tato akce přitom není ve světě̌ McDonald’s žádnou novinkou. Řada zemí především v západní Evropě̌ připravuje adventní kalendář̌ každoročně̌ už mnoho let,“ dodává Martin Troup.
Big Mac, Happy Meal i Velké McMenu
V adventní nabídce McDonald’s nechybí třeba Big Mac, Chicken McNuggets, Happy Meal, Velké Menu či Smažák. To vše, ale i celou řadu dalších pokrmů a nápojů si budou moct zákazníci dopřát za zvýhodněné ceny anebo dokonce zdarma při objednání jiného jídla nebo menu. Těsně před Štědrým dnem je také připravena doprava McDelivery na účet McDonald’s. Na Štědrý den si pak budou moct zákazníci vybrat buď Velké McMenu za zvýhodněnou cenu, nebo zvolit možnost přispět částkou 50 Kč na charitativní účely nadačního fondu Dům Ronalda McDonalda při zachování původní ceny velkého McMenu.
Adventní nabídka je každý den od 1. prosince 2020 k dispozici v mobilní aplikaci McDonald‘s, kterou si už stáhlo 1,6 milionu českých uživatelů.
Novinka v McCafé: ovocný punč
Nejen pro ty, kteří nevyužijí výhodných nabídek v adventním kalendáři, nabízí McDonald's novinku v McCafé. Je jím nealkoholický ovocný punč, který zákazníkům zpříjemní předvánoční čas. Adventní kalendář bude kromě aplikace komunikovaný také v online prostředí, přes sociální sítě, dále v Deníku Metro a chybět samozřejmě nebudou ani vlastní média McDonald’s. Cílem kampaně je podpora vnímání výhodné dostupnosti značky a aktivace uživatelů aplikace.