Radovat se, řádit, skotačit: McDonald's v Olomouci odhalil kuličkový bazén pro velké Vyvrcholení kampaně plné žlutých kuliček je tady
4. prosinec 2023
Síť restaurací McDonald's v Česku a na Slovensku pokračuje v podpoře oblíbené Sýrové sezóny. K dobře známým produktům přibyla letos nejen 360° komunikační kampaň, ale také speciální instalace, jejíž prostřednictvím společnost přináší další radost – kuličkový bazén pro dospělé.
V duchu hlavního claimu kampaně “Je čas radovat se jako malí” přináší nyní McDonald's spolu s kreativní agenturou DDB Prague další příležitost k radování se. Kromě radosti z produktů dlouhodobě nejpopulárnější sezónní nabídky dává zájemcům možnost zařádit si jako malé děti prostřednictvím největšího kuličkového bazénu v České republice. „Dětsky bezstarostná radost dospělých spojená s příchodem Sýrovky je letos motivem naší komunikace. Ale už od začátku jsme chtěli lidem dát možnost si ji pořádně užít, aby nezůstalo jen u slov. Nechat je ten pocit prožít, a nejen o něm poslouchat nebo číst v kampani. Schválně to sami zkuste a uvidíte, jaký vám na tváři vyroste úsměv,“ vyzývá Čechy a Slováky šéfka kreativy DDB Klára Palmer. „Jsme rádi, že se nám do letošní kampaně podařila zapojit zážitková část a věříme, že lidem v Olomouci i všem, kteří si tam udělají výlet, udělá přinejmenším takovou radost, jakou jim už roky dělají produkty sýrové sezóny,“ doplňuje Helena Mužíková, marketingová manažerka McDonald's.
McDonald's kuličkový bazén je zájemcům k dispozici od 30.11. do 15.12. na venkovním parkovišti Galerie Šantovka v Olomouci, otevřeno má každý den od 14:00 do 21:00. Návštěvníci si v něm mohou užít celou řadu atrakcí včetně skluzavek, moderního fotokoutku a tobogánů a opět tak zažít dětskou bezstarostnost a radost. Za konceptem stojí kreativní agentura DDB Prague, o jeho realizaci se postarala eventová agentura EventUally. Do projektu a jeho komunikační podpory se dále zapojily obsahová agentura Follow Bubble, mediální agentura OMD Czech & Slovakia a PR agentura MSL Czech Republic.
Kampaň se objevuje nejen v médiích a na reklamních nosičích, ale i na sociálních sítích, zapojeni jsou také influenceři. Představení olomouckého zážitku předcházela 3 krátká videa, která zobrazovala Mekáče pod záplavou žlutých kuliček. McDonald's se s Follow Bubble vydal cestou světové oblíbeného trendu CGI viral ads, díky kterému žluté kuličky zahltily veřejný prostor a vyvolaly tak na sociálních sítích spoustu pozornosti a diskuzí. V prvních dnech nabraly bezmála půl milionu organických impresí ještě před odhalením samotného kuličkového bazénu.
Po skončení kampaně budou míčky dále zpracovány nebo použity v duchu dlouhodobé udržitelné strategie společnosti McDonald's.
Credits kampaně:
Chief Creative Officer: Klára Palmer, Dora Pružincová
Ideamaker/Copywriter: Ondřej Doskočil Amrich
Creative/Senior Art Director: Iván Ardura
Business Director: Nikola Bochová
Senior Account Manager: Dominika Sabová
Strategist: Maroš Gonda
Agency Producer: David Havel
Event agency: Eventually, Marianna Radosová
Content agency: Follow Bubble
Media agency: OMD Czech & Slovakia
PR agency: MSL Czech Republic