McDonald's mění podobu Na rovinu Tour. K představení dodavatelů využije hyperrealitu, ta se v komerční komunikaci v Česku objevuje vůbec poprvé

10. květen 2019

Síť restaurací McDonald's odstartovala 4. ročník Na rovinu Tour. Od dubna do září navštíví celkem 29 českých a moravských měst, ve kterých bude návštěvníky speciálně upraveného trucku seznamovat se svými dodavateli, původem surovin i kvalitou výsledných produktů. Jako první v České republice k tomuto účelu využije i takzvanou hyperrealitu – technologii, kombinující virtuální vizualizaci s prvky reálně umístěnými v prostoru prohlídky.

V prostoru hyperreality se návštěvníci podívají na to, jak vypadá chov krav pro McDonald's v Malči na Vysočině i masozpracovatelský závod. Zdroj: McDonald's

 

Jak přiblížit dodavatele zákazníkům

Z tří desítek dodavatelů, které McDonald's představuje na svém webu, se hyperrealita zaměřuje na dodavatele a zpracovatele masa. Návštěvníci Na rovinu Tour trucku se tak při prohlídce s brýlemi pro virtuální realitu seznámí s chovem krav pro McDonald's, podívají se do masozpracovatelského závodu i do kuchyně. „Jsme burgerová restaurace a hovězí maso je samozřejmě naší základní surovinou. Díky využití moderních technologií můžeme návštěvníkům Na rovinu trucku představit takřka celý proces, kterým maso pro naše burgery prochází, a to během asi šesti minut,“ vysvětlila ředitelka PR McDonald's pro ČR a SK, Zuzana Svobodová. McDonald's bude návštěvu kamionu podporovat kampaní na svých sociálních sítích a v regionálním tisku.

 

Český zákazník se s hyperrealitou setká poprvé

McDonald's je první firmou, která využívá hyperrealitu v komunikaci s českým zákazníkem. Na rozdíl od dnes už poměrně rozšířené virtuální reality, si budou moci návštěvníci Na rovinu tour trucku prostředí nejen prohlédnout, ale některé prvky i osahat a prostředí bude působit i na jejich čich a sluch. „Jako hyperrealitu označujeme multimediální a interaktivní program, který umožňuje nejen prohlídku virtuálního prostředí, ale navíc i jeho kombinaci se skutečnými prvky. Díky VR brýlím se speciálním senzorem na snímání pohybu rukou může každý návštěvník „nechat ožít“ jednotlivé kulisy. Na některé z nich si bude moci i sáhnout, a to ve skutečném i virtuálním prostředí,“ vysvětluje Martin Možnar z vývojářské společnosti PBRDigital.

 

V boji proti mýtům

Truck Na rovinu tour vyjel do českých a moravských měst poprvé v roce 2016. Cíl akce přitom zůstává celé 4 roky stejný – přiblížit dodavatele McDonald's zákazníkům a bojovat s mýty, které ohledně produktů fastfoodového řetězce panují. „Již několik let se snažíme McDonald's co nejvíce otevřít našim zákazníkům. K jednotlivým dodavatelům je bohužel všechny na návštěvu vzít nemůžeme, a tak jsme se rozhodli přivážet naše partnery do českých a slovenských měst alespoň virtuálně. Kromě vnitřní části kamionu máme připravenou i ochutnávku našeho grilovaného masa nebo zábavné i poučné aktivity pro celou rodinu.“ vysvětlila Zuzana Svobodová z McDonald's.

 

Pro více informací kontaktujte:

Zuzana Svobodová

ředitelka komunikace McDonald's

zuzana.svobodova@cz.mcd.com

Mobil: 731 111 351

 

Kateřina Šírová

Botticelli spol. s r.o.

katerina.sirova@botticelli.cz

Mobil: 731 111 351

 

Místa Termíny
Jihlava – Masarykovo náměstí 5. dubna
Plzeň – náměstí republiky 6. dubna
Příbram – Kaufland Husova 7. dubna
Cheb – nám. Krále Jiřího z Poděbrad 13. dubna
Karlovy Vary – OC Varyáda 14. dubna
Litvínov – náměstí Míru 20. dubna
Chomutov 21. dubna
Tábor 26. dubna
Šumperk 27. dubna
Prostějov 28. dubna
Pardubice 1. června
Havlíčkův Brod 2. června
Znojmo 8. června
Olomouc 9. června
Klatovy 15. června
České Budějovice 16. června
Děčín 21. června
Česká Lípa 22. června
Kladno 23. června
Hradec Králové 31. srpna
Jindřichův Hradec 1. září
Liberec 7. září
Mladá Boleslav 8. září
Opava 14. září
Frýdek – Místek 15. září
Ostrava 21. září
Havířov 22. září
Zlín 28. září
Brno 29. září

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Přihlášení k odběru newsletteru