McDonald's mění podobu Na rovinu Tour. K představení dodavatelů využije hyperrealitu, ta se v komerční komunikaci v Česku objevuje vůbec poprvé
10. květen 2019
Síť restaurací McDonald's odstartovala 4. ročník Na rovinu Tour. Od dubna do září navštíví celkem 29 českých a moravských měst, ve kterých bude návštěvníky speciálně upraveného trucku seznamovat se svými dodavateli, původem surovin i kvalitou výsledných produktů. Jako první v České republice k tomuto účelu využije i takzvanou hyperrealitu – technologii, kombinující virtuální vizualizaci s prvky reálně umístěnými v prostoru prohlídky.
V prostoru hyperreality se návštěvníci podívají na to, jak vypadá chov krav pro McDonald's v Malči na Vysočině i masozpracovatelský závod. Zdroj: McDonald's
Jak přiblížit dodavatele zákazníkům
Z tří desítek dodavatelů, které McDonald's představuje na svém webu, se hyperrealita zaměřuje na dodavatele a zpracovatele masa. Návštěvníci Na rovinu Tour trucku se tak při prohlídce s brýlemi pro virtuální realitu seznámí s chovem krav pro McDonald's, podívají se do masozpracovatelského závodu i do kuchyně. „Jsme burgerová restaurace a hovězí maso je samozřejmě naší základní surovinou. Díky využití moderních technologií můžeme návštěvníkům Na rovinu trucku představit takřka celý proces, kterým maso pro naše burgery prochází, a to během asi šesti minut,“ vysvětlila ředitelka PR McDonald's pro ČR a SK, Zuzana Svobodová. McDonald's bude návštěvu kamionu podporovat kampaní na svých sociálních sítích a v regionálním tisku.
Český zákazník se s hyperrealitou setká poprvé
McDonald's je první firmou, která využívá hyperrealitu v komunikaci s českým zákazníkem. Na rozdíl od dnes už poměrně rozšířené virtuální reality, si budou moci návštěvníci Na rovinu tour trucku prostředí nejen prohlédnout, ale některé prvky i osahat a prostředí bude působit i na jejich čich a sluch. „Jako hyperrealitu označujeme multimediální a interaktivní program, který umožňuje nejen prohlídku virtuálního prostředí, ale navíc i jeho kombinaci se skutečnými prvky. Díky VR brýlím se speciálním senzorem na snímání pohybu rukou může každý návštěvník „nechat ožít“ jednotlivé kulisy. Na některé z nich si bude moci i sáhnout, a to ve skutečném i virtuálním prostředí,“ vysvětluje Martin Možnar z vývojářské společnosti PBRDigital.
V boji proti mýtům
Truck Na rovinu tour vyjel do českých a moravských měst poprvé v roce 2016. Cíl akce přitom zůstává celé 4 roky stejný – přiblížit dodavatele McDonald's zákazníkům a bojovat s mýty, které ohledně produktů fastfoodového řetězce panují. „Již několik let se snažíme McDonald's co nejvíce otevřít našim zákazníkům. K jednotlivým dodavatelům je bohužel všechny na návštěvu vzít nemůžeme, a tak jsme se rozhodli přivážet naše partnery do českých a slovenských měst alespoň virtuálně. Kromě vnitřní části kamionu máme připravenou i ochutnávku našeho grilovaného masa nebo zábavné i poučné aktivity pro celou rodinu.“ vysvětlila Zuzana Svobodová z McDonald's.
Pro více informací kontaktujte:
Zuzana Svobodová
ředitelka komunikace McDonald's
Mobil: 731 111 351
Kateřina Šírová
Botticelli spol. s r.o.
Mobil: 731 111 351
Místa | Termíny |
---|---|
Jihlava – Masarykovo náměstí | 5. dubna |
Plzeň – náměstí republiky | 6. dubna |
Příbram – Kaufland Husova | 7. dubna |
Cheb – nám. Krále Jiřího z Poděbrad | 13. dubna |
Karlovy Vary – OC Varyáda | 14. dubna |
Litvínov – náměstí Míru | 20. dubna |
Chomutov | 21. dubna |
Tábor | 26. dubna |
Šumperk | 27. dubna |
Prostějov | 28. dubna |
Pardubice | 1. června |
Havlíčkův Brod | 2. června |
Znojmo | 8. června |
Olomouc | 9. června |
Klatovy | 15. června |
České Budějovice | 16. června |
Děčín | 21. června |
Česká Lípa | 22. června |
Kladno | 23. června |
Hradec Králové | 31. srpna |
Jindřichův Hradec | 1. září |
Liberec | 7. září |
Mladá Boleslav | 8. září |
Opava | 14. září |
Frýdek – Místek | 15. září |
Ostrava | 21. září |
Havířov | 22. září |
Zlín | 28. září |
Brno | 29. září |