McDonald's otevřel už třetí restauraci v novém konceptu, a novinky tím nekončí

7. březen 2016

McDonald's otevřel v pořadí třetí restauraci v novém konceptu. Samoobslužné kiosky, prostřednictvím kterých si zákazníci mohou pohodlně objednat své menu, jsou nově i ve druhé z restaurací McDonald's na Jižní spojce II. v Praze. Společnost tak pokračuje v novince, kterou započala koncem loňského roku. Současně zkouší i další pilotní projekt.

Přívětivé designové prostředí v příjemné barevné skladbě, samoobslužné kiosky, jídlo přímo na objednávku každému zvlášť, ale i tablety, na kterých lze „surfovat“ po internetu a v nabídce McDonald's. To ve zkratce obnáší nový koncept restaurací pod zlatými obloučky. Na nové služby a možnosti restaurací si podle všeho lidé poměrně rychle zvykají a oceňují i možnost volby, zda si objednají jídlo klasickým způsobem jako doposud, anebo využijí samoobslužných kiosků. Další změnou, kterou lidé vítají, je příjemné prostředí v novém designu s použitím přírodních materiálů, které odráží i environmentální smýšlení firmy. „Spokojenost zákazníků je pro nás to nejdůležitější. Ve chvíli, kdy se k nám lidé rádi vrací, víme, že investujeme správně. Lidem se nový koncept líbí a tak víme, že jdeme správným směrem,“ říká ředitelka PR komunikace McDonald's ČR, Zuzana Svobodová.“ Podle jejích slov na každou restauraci vychází investice asi čtyři miliony korun. A letos by chtěla společnost do „nového hávu“ převléknout až třicet procent svých poboček. Podle vedení společnosti mají samoobslužné kiosky vést v blízké budoucnosti i k možnosti sestavit si vlastní složení burgerů a k rozšíření nabídky jídel.

 

Jižní spojka v novém

Zatím poslední restaurace v novém konceptu byla otevřena 25. února na Jižní spojce u ulice Sulická. V této restauraci vedle samoobslužných kiosků testují i další novinku. Pět neoblíbenějších káv a čtyři druhy dezertů, které si nejčastěji dávají zákazníci v McCafé, si tam lze nyní objednat i u běžného pultu restaurace McDonald's a Drive Thru. „McCafé má v Česku skutečně strhující úspěch. Proto bychom tam, kde nedovoluje prostor umístit v restauraci samostatnou kavárnu, rádi nabídli alespoň nejoblíbenější část nabídky z něj,“ vysvětluje Zuzana Svobodová a dodává: „Prostřednictvím konceptu By McCafé můžeme nabídnut oblíbené druhy kávy na více místech a vyhovět tak přáním zákazníků, kteří jsou například často na cestách.“

 

Nový koncept kiosků McDonald's:

1. Jižní spojka I, u ulice Bránická, Praha (25. listopad 2015)
2. Štěrboholy Praha (25. leden 2016)
3. Jižní spojka II, u ulice Sulická, Praha (25. únor 2016)

 

O konceptu samoobslužných kiosků McDonald's:

Zákazníci McDonald's postupně získávají možnost mít objednávku zcela ve svých rukou. Kromě klasické objednávky na pokladně si mohou ve vybraných restauracích navolit menu na dotykové obrazovce a zaplatit kartou. S obsluhou se tak setkávají až u výdeje hotového jídla. „Každý zákazník je jiný, a podle toho chceme ke každému přistupovat. Pokud někdo nemá chuť s obsluhou komunikovat, je tu pro něj samoobslužný kiosek. Prostřednictvím něj může učinit objednávku podle své chuti, kartou zaplatit a právě připravené jídlo si vyzvednout,“ říká Zuzana Svobodová, tisková mluvčí společnosti McDonald's ČR s tím, že v restauracích je vždy v dosahu zaměstnanec, který eventuálně s obsluhou kiosku a dalšími novinkami poradí. „Pro zákazníky, kteří mají raději servis, zůstává možnost obsluhy zaměstnanci restaurace u pultu, jak je zvykem,“ dodává Zuzana Svobodová

 

Vždy čerstvý, přímo pro vás

Samoobslužný kiosek je v praxi velký, lehce ovladatelný tablet. Přináší zákazníkovi možnost bez stresu a časového presu vybrat si to, co chce. Přímo před sebou vidí nabídku a sestaví si menu dle svého vkusu a chuti. Tímto způsobem si lze objednat z celého sortimentu restaurací McDonald's. Po dokončení volby a platbě kartou, kterou lze provést i bezkontaktně, kiosek vytiskne stvrzenku na dané menu. V tu chvíli vidí zaměstnanci celou objednávku v kuchyni a začínají ihned s přípravou čerstvého jídla. Na displeji nad pultem se do několika sekund objeví číslo objednávky z lístku, a v tu chvíli je jídlo hotové. „To je další změna, kterou nový koncept restaurací přináší. Tím, že se jídlo připraví přímo pro každou objednávku, vymizí postupně příprava produktů předem. V současné době se připravené jídlo buď v průběhu 10 minut prodá, anebo se zlikviduje. S novým systémem už nepromarníme ani těch pár minut,“ uzavírá Zuzana Svobodová.

Přihlášení k odběru newsletteru