Na pozici ředitelky PR a komunikace McDonald's pro Českou republiku a Slovensko nastupuje Jitka Pajurková
1. září 2020
Jitka Pajurková do McDonald's přichází ze společnosti O2, kde měla na starost komunikaci produktových, CSR a nadační témat. V McDonald's povede tým externí komunikace a bude zodpovědná také za vnější záležitosti, sponzoring a CSR aktivity společnosti v obou zemích. Ve vedení komunikace nahrazuje Zuzanu Svobodovou, která se rozhodla věnovat rodině a ze společnosti ke konci června odešla.
Předchozích více než 15 let zkušeností získala především v oblasti informačních a telekomunikačních technologií, ať už jako vedoucí týmu externí komunikace společnosti T-Mobile nebo v PR agenturách AC&C Public Relations a CoLin. Působila také jako tajemnice České asociace festivalů.
Projekty, na kterých se podílela, uspěly na českých i zahraničních PR soutěžích – projekt „Svoboda není samozřejmost“ získal ve spolupráci s O2 Slovensko v roce 2018 prestižní cenu SABRE Awards. Projekt „České děti v kybersvětě“ uspěl kromě soutěže Lemur (stal se absolutním vítězem za rok 2019) i na mezinárodní PR soutěži European Excellence Awards.
Jitka Pajurková se věnuje také vzdělávání a zvyšování povědomí o PR oboru – je členkou PR Klubu, byla českou zástupkyní v evropské porotě PR cen Sabre Awards, Lemur (Česká cena za PR) a mentorkou několika projektů v rámci aktivity Hack the Crisis.
Jitka Pajurková studovala ekonomii a marketing na Mendelově univerzitě v Brně. Ve volném čase se věnuje především rodině a přátelům, má ráda dobré jídlo, jógu a běh, hudbu, divadlo a literaturu.
O společnosti McDonald’s:
McDonald’s je největší sítí restaurací na českém trhu, kde působí již více než 25 let. První restaurace byla otevřena 20. března 1992 v pražské Vodičkově ulici a od té doby počet provozoven vzrostl na současných 100. McDonald’s dlouhodobě usiluje o snížení dopadů provozu restaurací i aktivit svých dodavatelů na životní prostředí a podniká kroky, kterými se snaží na důležitost těchto otázek upozornit. V roce 2018 společnost oznámila cíl mít do roku 2025 všechny obaly, které bude používat, z obnovitelných, recyklovatelných a certifikovaných zdrojů. Do roku 2030 chce navíc snížit emise skleníkových plynů z provozu restaurací, kanceláří a činností dodavatelského řetězce o 36 % (oproti úrovni z roku 2015).