V McDonald's si teď dáte burger třeba bez okurky a s nachos

9. duben 2019

Praha – 9. 4. 2019 Společnost McDonald's završila testování burgerů na míru. Ve všech restauracích budou mít od nynějška zákazníci možnost si do svého prémiového burgeru přidat až 6 různých ingrediencí. Samozřejmostí je i možnost některou z přísad odebrat, cena každé položky se bude pohybovat kolem 10 Kč. Jak už je u McDonald's zvykem, nabídka prémiových burgerů se po 8 týdnech mění – stejně tak se budou měnit i ingredience k přidání. Tak, aby vždy nejlépe ladily s aktuálním burgerem. Služba již v některých zemích funguje, jednou z nejoblíbenějších ingrediencí navíc jsou papričky jalapeňos.

 

„Po pilotním testu burgerů na míru ve třinácti českých restauracích víme, že si naši zákazníci rádi upraví burger podle toho, co mají rádi,“ komentuje novou službu Zuzana Svobodová, PR ředitelka McDonald's a dodává: „Buger na míru není jen o tom, že do něj v kuchyni přidají o okurku navíc. Kvůli naší strategii přizpůsobování nabídky přáním zákazníků jsme změnili celý koncept kuchyní, zavedli jsme samoobslužné kiosky a nainvestovali v řádu desítek milionů korun.“ 

Burger bohatší až o 6 ingrediencí

Až 12 dalších položek si nově mohou zákazníci McDonald's přidat do svých burgerů z prémiové řady. Nejde přitom jen o plátek masa navíc. Aktuální burgery Maestro mohou být obohaceny třeba o parmezán, rajčata, čerstvé okurky, jalapeños, nakládané okurky, slaninu, chedar, ementál nebo i polníček. Každá surovina bude k přidání maximálně ve dvou porcích. Pokud burgeru bude naopak něco přebývat, mohou si zákaznici některé suroviny u samoobslužného kiosku i odebrat.

Dlouhodobý cíl: McDonald's si pamatuje, jak máte rádi svůj burger

Personalizace, tedy přizpůsobení nabídky chuti a preferencím zákazníka, je dlouhodobým cílem McDonald's. „Dalším krokem v blízké budoucnosti by mělo být zavedení nejmodernějších technologií, které nám na digitálních displejích umožní zobrazit personalizovanou nabídku produktů, a to podle části dne, aktuálního počasí, právě nejžhavější nabídky nebo, pokud budou zaregistrování, podle osobních preferencí našich zákazníků,“ komentuje dále Zuzana Svobodová.

Bez lepku? Pro Royal žádný problém!

Český McDonald's už předloni nabral směr uspokojování potřeb zákazníků s různými potravinovými intolerancemi, a to konkrétně s burgerem v bezlepkové variantě. Nově chce jít ještě dál a nabízet burger rovnou bez housky. „Burger bez žemle v tuto chvíli testujeme a čekáme, jak na tuto variantu budou reagovat čeští zákazníci. Například v sousedním Rakousku se velice dobře ujala, takže doufáme, že udělá radost i návštěvníkům našich restaurací v České republice. Odebráním housky burger ztratí nejen veškerý obsah lepku, ale taky značnou část sacharidů a zmenší se i objem kalorií,“ vysvětluje Zuzana Svobodová.

Co jste nevěděli o burgerech z Mekáče?

  • McDonald's nabízí 11 různých burgerů.
  • Ve všech prémiových hamburgerech je 100% hovězí z přední čtvrti českého červenostrakatého skotu, které pochází ze 140 českých farem. Ostatní běžné burgery jako Cheeseburger nebo Big Mac jsou z polského nebo českého hovězího masa.
  • McDonald's má na své dodavatele velice náročné požadavky na kvalitu výsledné suroviny, její zpracování, ale i na chod celé farmy, potažmo zpracovatelského závodu. Tyto požadavky se týkají etické a ekonomické stránky produkce i jejího vlivu na životní prostředí a jsou pravidelně několikrát ročně kontrolovány nezávislými auditory.
  • Hovězí maso ve všech burgrech v McDonald's je vlastně dietní, protože obsahuje jen
    20 % tuku. Např. známý řezník Zdeněk Absolon pod 40 % tuku maso pro své burgery nedává.
  • V burgerech nenajdete žádná pojidla, dochucovadla nebo konzervanty. Plátek obsahuje jenom čisté hovězí maso, které je ihned po vytvarování do plátků hloubkově zamraženo a expedováno do restaurací. Po ogrilování na kontaktním grilu bez přidání jakéhokoliv tuku se jen osolí a opepří.
  • Největší plátek masa najdete v burgeru Royal.
  • Nejprodávanější v České republice je dlouhodobě cheeseburger.

Přihlášení k odběru newsletteru